Η AELIOS παρέχει τρία πλάνα τεχνικής υποστήριξης – Basic | Standard | Premium – υψηλού επιπέδου για τις Cloud υποδομές της. Οι πελάτες μας μπορούν να επωφεληθούν από την τεχνογνωσία και την εμπειρία των εξειδικευμένων μηχανικών μας, τόσο για την γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση τυχόν προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν όσο και για την άμεση ανταπόκριση σε οποιαδήποτε ανάγκη ή απαίτηση έχουν.
Κάθε πλάνο τεχνικής υποστήριξης αποτελείται από έναν συγκεκριμένο αριθμό «tickets» σε προνομιακή τιμή και με προκαθορισμένες ώρες υποστήριξης.
Εσείς απλά επιλέξτε το πλάνο τεχνικής υποστήριξης που επιθυμείτε. Τα υπόλοιπα αφήστε τα επάνω μας.
Όλα τα πλάνα τεχνικής υποστήριξης απαιτούν από τον πελάτη να ενεργοποιήσει ένα ticket υποστήριξης. Υπάρχουν δύο τύποι tickets υποστήριξης:
Οι πελάτες μας στέλνουν ένα email στο support@aelios.com.gr. Ένα αυτοματοποιημένο απαντητικό e-mail αποστέλλεται πίσω στον πελάτη με τον αριθμό του εισιτηρίου υποστήριξης. Εν συνεχεία ένας μηχανικός υποστήριξης έρχεται σε επαφή με τον πελάτη μέσω e-mail ή τηλεφώνου εντός του συμφωνηθέντος χρόνου απόκρισης.
Οι πελάτες μας μπορούν να καλέσουν την τεχνική υποστήριξη των Cloud υποδομών μας και να εξυπηρετηθούν άμεσα από έναν συνεργάτη μας. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν στείλει ένα email για να ενεργοποιήσει ένα ticket υποστήριξης, ο εξειδικευμένος συνεργάτης ενεργοποιεί ένα εισιτήριο υποστήριξης εκ μέρους της του πελάτη.
Μπορείτε να αποκτήσετε τα πλάνα τεχνικής υποστήριξης AELIOS Cloud Infrastructure Support στο AELIOS Cloud Marketplace.