IT Services

IT Services

Υψηλού επιπέδου υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης συστημάτων, εφαρμογών και χρηστών.

Δίνουμε ιδιαίτερο βάρος στον τομέα της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών πληροφορικής, οι οποίες προσαρμόζονται στις εκάστοτε ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών μας.

Οι προσφερόμενες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης παρέχονται, είτε με την μορφή συμβολαίου ορισμένου χρόνου και συγκεκριμένου επιπέδου απόκρισης (Service Level Agreement), είτε με την μορφή προαγοράς συγκεκριμένων ωρών, τις οποίες ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει κατά την δική του κρίση και απαίτηση, είτε κατά περίπτωση ad hoc.

Επίπεδο Απόκρισης (SLA) 
  • Επί τόπου (On Site) Τεχνική Υποστήριξη 8x5xN.B.D,  4h Response
  • Επί τόπου (On Site) Τεχνική Υποστήριξη 8x7xN.B.D,  4h Response
  • Επί τόπου (On Site) Τεχνική Υποστήριξη 24x7xN.B.D,  4h Response
  • Απομακρυσμένη (Remotely) Τεχνική Υποστήριξη 8×5, 1h Response
  • Απομακρυσμένη (Remotely) Τεχνική Υποστήριξη 8×7, 1h Response
  • Απομακρυσμένη (Remotely) Τεχνική Υποστήριξη 24×7, 1h Response
Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών πληροφορικής, προσαρμοσμένες στις ανάγκες και απαιτήσεις σας.
Πανελλαδική τεχνική υποστήριξη

Η παροχή τεχνικής υποστήριξης, επεκτείνεται και εκτός Αττικής με στόχο την κάλυψη των υποκαταστημάτων μεγάλων επιχειρήσεων του ιδιωτικού & δημόσιου τομέα με παρουσία σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω συνεργαζόμενων επιχειρήσεων πληροφορικής, οι οποίες καλύπτουν τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας και διαθέτουν το κατάλληλο προσωπικό.

Οι συνεργάτες της AELIOS προσφέρουν υπηρεσίες εγκατάστασης, παραμετροποίησης και συντήρησης συστημάτων πληροφορικής, δικτύων, υπηρεσίες εγκατάστασης δομημένης καλωδίωσης καθώς επίσης και υπηρεσίες υποστήριξης λογισμικού.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Επικοινωνήστε με έναν εξειδικευμένο συνεργάτη μας για μάθετε περισσότερα.